Wakacje w Sianożętach

W tym roku dzięki Jastrzębskiej Spółce Węglowej mogliśmy ponad tydzień spędzić nad morzem w Sianożętach. Od 1 do 9 sierpnia wszyscy wychowankowie centrum przebywali nad Morzem Bałtyckim, gdzie mogliśmy zwiedzić Pomorze Zachodnie. Jastrzębska Spółka Węglowa oprócz przejazdu, noclegów w Ośrodku Wczasowym „Neptun” oraz pysznego wyżywienia zapewniła nam mnóstwo atrakcji. Z przewodnikiem zwiedziliśmy Kołobrzeg, Muzeum Oręża Polskiego oraz płynęliśmy statkiem. Kolejnego dnia pobytu w Kołobrzegu przeżyliśmy „Piracką Przygodę” i przeszliśmy chrzest na Pirata Morskiego. Tego samego dnia odwiedziliśmy również Wioskę Indiańską w Zieleniewie, gdzie mieliśmy do dyspozycji mnóstwo atrakcji takich jak: jazda konna, jazda rowerkiem na linie, safari i wiele innych. Kolejnego dnia odwiedziliśmy Trzęsacz, gdzie stanęliśmy na 15.Południku wyznaczającym czas środkowoeuropejski. W tej uroczej nadmorskiej miejscowości zwiedziliśmy również słynne ruiny kościoła, który podmyło morze oraz odwiedziliśmy wspaniałe Multimedialne Muzeum na Klifie. Wolny czas nad morzem spędzaliśmy na morskich kąpielach i zabawach na plaży, do której mieliśmy kilkanaście metrów. Jeździliśmy na rowerach, graliśmy w piłkę na boisku na terenie ośrodka i bawiliśmy się na placu zabaw. Na nudę i bezczynność nie mogliśmy narzekać. Odwiedziliśmy Woliński Park Narodowy i Międzyzdroje, gdzie na Promenadzie Gwiazd mogliśmy przyłożyć swoje „łapki” do odcisków dłoni sławnych polskich aktorów. Spacerowaliśmy również przepięknym molo i zwiedziliśmy Muzeum Figur Woskowych. Z Międzyzdrojów popłynęliśmy promem do Świnoujścia. Ostatni dzień pobytu spędziliśmy w największym Parku Rozrywki na Pomorzu Zachodnim – w Pomerania Fun Park, gdzie mogliśmy do woli korzystać z wszystkich atrakcji.

Z Sianożęt wracaliśmy ze smutkiem, że ten wakacyjny pobyt już się skończył, ale pozostały nam wspomnienia i wspaniałe zdjęcia wykonane przez profesjonalistów – Pana Waldemara i Lidię Haracz, którzy towarzyszyli nam w tej podróży.

Serdecznie dziękujemy wszystkim osobom z Jastrzębskiej Spółki Węglowej oraz Jastrzębskiej Spółki Ubezpieczeniowej za podarowanie nam tego wspaniałego wypoczynku. DZIĘKUJEMY !!!

Dziecko robi zdjęcie telefonem ubraniu w pasiaki w Muzeum Oręża Polskiego.Dzieci leżące na plaży pomiędzy dwoma wychowawczyniami zakopanymi w piasku.Ruiny kościoła podmytego przez morze w Trzęsaczu.Uśmiechnięte wychowanki w trakcie zabawy, po wygranej walce na belce podczas pobytu w Przystani Piratów.Wychowawcy i wychowankowie w trakcie zabawy w przeciąganie liny.Wychowawcy i wychowankowie bawiący się w przeciąganie liny.